.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی حجت الاسلام ابراهیمی دبیر بنیاد بین المللی غدیر اعلام شد ؛
برنامه های گسترده بزرگداشت غدیر خم در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : دبیر بنیاد بین المللی غدیر افزود : بنیاد بین المللی غدیر به جایی وابسته نیست و با هدف فرهنگ‌سازی برای نسل آینده برنامه‌هایی دارد، لازمه نهادینه کردن فرهنگ غدیر گذر از زمان است ....
برنامه های گسترده بزرگداشت غدیر خم در سراسر استان مازندران

شمال نیوز: شمال نیوز: حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه همزمان با عید غدیر مروجین غدیر تجلیل می شوند، گفت: همچنین طرح اطعام‌دهی با عنوان کمک مومنانه، اهدای ۱۱۰ بسته حمایتی در شهرها، ۳۳۰۰ بسته معیشتی به نام برکات علوی و اهدای گان به بیمارستان‌ها را داریم.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام «عباسعلی ابراهیمی» در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران در آستانه عید غدیر، بیان کرد: زبان قادر از توصیف غدیر است، مازندران میزبان اولین حکومت علوی است، از این رو نقش طبرستان در ترویج غدیر مهم است و جایگاهش باید مشخص شود.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان مازندران افزود:بنیاد بین المللی غدیر به جایی وابسته نیست و با هدف فرهنگ‌سازی برای نسل آینده برنامه‌هایی دارد، لازمه نهادینه کردن فرهنگ غدیر گذر از زمان است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه برای  جانمایی فرهنگ غدیر باید از تبلیغات کمک بگیریم، گفت: بخشی از تبلیغات را در فضای مجازی و مابقی را به صورت سنتی خواهیم داشت.

 

وی ابراز کرد: گروه تولید محتوا با هدف غدیرشناسی، نشست نهج البلاغه شناسی را در فضای مجازی و بحث یکشنبه‌های علوی و تبدیل آن به یک فرهنگ، طرح اطعام‌دهی با عنوان کمک مومنانه، اهدای ۱۱۰ بسته حمایتی در شهرها، توزیع ۱۴۴۰ بسته حمایتی و ۳۳۰۰ بسته معیشتی به نام برکات علوی و فعالیت ایستگاه‌های صلواتی، اهدای گان به بیمارستان‌ها را داریم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: از ناشران در بحث غدیر و خیرین که در مدت یک سال خدماتی را ارائه دادند، نشست با سادات، فضاسازی مکاتبه‌ای با ائمه جماعات، مسابقه فرهنگی نقاشی، راه‌اندازی لایو ایسنتاگرامی گفت‌وگوی مجازی پاسخ به شبهات از برنامه‌های دیگر در عید غدیر امسال است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.